czwartek, 18 października 2012

Buty na jesień.

Hej .
 
 
Dzisiejsze popołudnie poświęciłam na szukanie kolejnej pary butów na jesień. Zajrzałam do wielu butików takich jak: Deichmann, Boti czy CCC. Po dość długim "polowaniu" znalazłam coś da siebie. Były to buty w odcieniu brązu! Znalazłam je w ccc. Są bardzo wygodne i świetnie się w nich chodzi. Ich cena wynosiła 59.9O zł.
 
Zapraszam was na stronę internetową sklepu CCC, która znajduje się pod tym linkiem. Nie wychodząc z domu można swobodnie oglądać zdjęcia butów z nowych kolekcji ,które oferuje sklep.
 
Kilka zdjęć:
 
 








 
Buty- CCC Nylon Red



7 komentarzy:

  1. Mam identyczne buty , i wcale nie kupiłam ich w ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie hejtuj jej, bo ja np. je WIDZIAŁEM w CCC !!

      Usuń
  2. Dobra jakość zdjęć! Jakim aparatem robisz? To lustrzanka??

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów