piątek, 26 października 2012

Jesienne spotkanie.

Hej.
Niedawno wróciłam z naszego spotkania z Dominiką i Julią, gdzie zjadłyśmy dużą Margheritę!
Pogoda nie dopisywała. Było bardzo zimno, jak i jest do teraz.
Na nasze spotkanie ubrałam  płaszczyk w krateczkę, który po długich poszukiwaniach został odnaleziony :P  oraz bardzo ciepły komin firmy Vero Moda.
Do zestawu dołączyłam moją ulubioną torebkę od H&M. Jest torbą bardzo pojemną, pomimo pozorów :D Jest w kolorze brązowym, który niewątpliwie kojarzy mi się z jesienią.
 
 
 
Poniżej parę zdjęć z dzisiaj.
 



Outfit:
Płaszczyk- Allegro/ Buty-CCC/Rurki-Jean's shop/Komin-Vero Moda/Torebka-H&M
 
 Ps. Tak bardzo mi brakuje tych ciepłych, słonecznych, długich dni :(
Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. fajny zestaw : 3
    za ile kupiłaś torebkę ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje < 3

      Torebkę kupiłam za ok 6o.oo zł w H&M :P
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk : )
    Obserwujemy? :))
    http://lets-do-it-quick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka jak już wspominałam! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów