niedziela, 21 października 2012

Perfumy

Witajcie <3
 
 
Już niedziela, a jutro niestety szkoła :( Za niedługo wybieram się na urodziny do cioci, a ja jeszcze nie ubrana!!
Dzisiaj byłam w drogerii Rossmann, w której wypatrzyłam fajne perfumy. Ich zapach był niesamowity. Miałam dylemat między wybraniem jednych, więc zdecydowałam się na dwa flakoniki :D Były to perfumy firmy Playboy. Wybrałam zapach : play it sexy oraz play it lovely.
Jeżeli będziecie wybierać perfumy tej marki to polecam wam właśnie te zapachy :)
 
Kilka zdjęć:
 


 
 

Polecam :)


3 komentarze:

  1. Ciekawy blog!Ja dopiero zaczynam,ale już jutro nowa notka. Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cie .. Też mam ten perfum .. i sie nie jaram ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów