piątek, 12 października 2012

Piątek,piąteczek,piątunio!



W końcu piątek! Jak ten czas szybko leci :o

Dziś wybrałam się na szkolny sks,na którym fajnie spędziłam czas! Graliśmy w siatkówkę oraz w koszykówkę. Było dużo osób więc fajnie się grało. Uwielbiam to ;D
Jutro wybieram się na urodziny mojego dziadka :D Juhu,kocham takie rodzinne "imprezy"-.-  ,ale przeżyję :D 
Siedzę,piję kakao i czekam z nie cierpliwością na Rodzinkę.pl,którą po prostu UWIELBIAM <3 Według mnie jest to najlepszy serial jaki mógłby być!  <3 Obsada jest dobrana rewelacyjnie :)
Uwielbiam  Kacperka, i  Tomka <3 <3

Więc dziś ( 12.X.) / Godz. 20:40 /TVP2 !

Siadamy przed telewizory ! <3

 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów