wtorek, 9 października 2012

Wtorek :)

Cześć wam!

Dzisiejszy dzień w szkole obył się nie najgorzej. Może to dlatego,że mieliśmy mało lekcji i czas szybko minął :)
Jesień już jest,a ja nie mam paru potrzebnych mi rzeczy:(  Ostatnimi czasy,poluję na spodnie w kolorze miętowym,lecz jeszcze w żadnym sklepie nie udało mi się ich zdobyć:(  Muszę więc wybrać się w weekend do sklepu i koniecznie je znaleść! :D Jeżeli zaopatrzę się w spodnie,koniecznie o tym napiszę :D

Tymczasem mam dla Was parę zdjęć,które zostały zrobione w wakacje :D






 
Outfit I
Bluzka-New Yorker
 
 
Outfit II
Sukienka-Sklep Chiński / Kapelusz-H&M
 
 
 
Ps. A ja zapraszam was do "dołączanie do witryny" na moim blogu LINK , oraz do komentowania (gdyż wasza opinia jest dla mnie najważniejsza) , i do odwiedzania :)
 
 
 
Pozdrawiam
 
Patrycja <3

2 komentarze:

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów