niedziela, 28 października 2012

Zimowa kurtka

Cześć.
Jak już wiecie z poprzedniej notki dziś wybrałam się do sklepu, w poszukiwaniu zimowej kurtki.
Ostatnio do naszego kraju zawitał śnieg i niska temperatura, więc nie zwlekałam w natychmiast owym jej kupieniu.
Zdziwiłam się sama sobie bo weszłam do pierwszego sklepu, i w nim kupiłam kurtkę od razu. Zazwyczaj chodzę godziny po sklepach i nie umiem się zdecydować na jedną i najchętniej to kupiłabym z dziesięć,haha.
Moją kurtkę znalazłam w sklepie Funk'n'Soul. Jej wzór to kolorowa kratka. ^^ Tak bardzo  mi się  spodobała, że nie przymierzałam nawet innych, a wybór był dość szeroki.Cena też była przystępna :)
Jestem z niej bardzo zadowolona. Ma wiele kieszeni,jest bardzo ciepła,można ją zapiąć na suwak oraz na rzepy. Dodatkowo na końcu kaptura znajduje się sztuczne futerko < 3
Taką samą kurtkę oraz wiele innych znajdziecie na stronie internetowej sklepu:http://funknsoulshop.pl/
Parę zdjęć :

 
 


1 komentarz:

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów