piątek, 2 listopada 2012

Miło spędzony dzień.

Siemka!
Jak fajnie się obudzić w piątek z myślą,że cały dzień jest wolny od szkoły. Ach ! I od razu świat staje się piękniejszy! Uwielbiam długie wylegiwanie się w łóżku, chodzenie w piżamie praktycznie cały dzień i nic nie robienie. Lenistwo- to co kocham:))
Planem na mój dzisiejszy dzień były zakupy :D Wybrałam się do Silesii City Center, w poszukiwaniu rzeczy na zimne jesienne dni. Udało mi się trafić na wiele okazji promocyjnych jak np. na bardzo ciepły sweter w czarno-białe paski za ok.70.00 PLN. Moją uwagę przykuła także słodka czapka-panda, którą kupiłam bez zastanowienia! Jest słodka, modna, a zarazem cieplusia :*
Resztę napiszę w kolejnej notce,bye :*
 
ZAPOWIEDŹ:
 
 
Ps. Biorę się za robienie ombre na paznokciach,zobaczymy co z tego wyjdzie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów