poniedziałek, 19 listopada 2012

WITH | A COLLAR

Cześć Wam!
Cieszę się, że dzisiejszy dzień powoli się kończy. Dzisiaj w szkole miałam bardzo dużo lekcji i siedziałam od 9 do 15... Na dodatek od samego rana, do pory teraźniejszej bardzo boli mnie głowa. Nie ma nic gorszego niż obudzić się z bólem głowy :( 
Jak widzicie, powoli zmieniam wygląd bloga. Co sądzicie? Specjalnie dla Was stworzyłam ankietę, gdzie możecie zagłosować czy wygląd wam pasuje, czy też nie.
Dzisiaj chcę przedstawić Wam zestaw ubrań, w jakim byłam dzisiaj w szkole.. Ostatnio przeglądając moją szafę, znalazłam koszulkę z kołnierzykiem:) Postanowiłam, że muszę stworzyć jakiś zestaw z nim w roli głównej, więc połączyłam go z szarą, luźną koszulką firmy H&M. Całość prezentowała się tak :



 

1 komentarz:

  1. Och ja też cieszę się z końca dnia. ja byłam dziś w szkole od 8 do 15 o.O tragedia. Modliłam się tylko o dzwonek kończący lekcje. Co do stroju, fajnie ożywiłaś tą koszulkę, bo sama czarna koszulka wyglądałaby nudnie a tak jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów