piątek, 14 grudnia 2012

RED | HAIR

Cześć wszystkim!
Wczoraj wieczorem do mojego mieszkania niespodziewane zapukał kurier. Zdziwiona otworzyłam drzwi i przyjęłam paczkę. Dopiero po przeczytaniu kto jest nadawcą, wiedziałam już wszystko. Otóż niedawno nawiązałam kolejną współpracę z firmą o nazwie Peruki Treski. Gdy odpakowałam paczkę, zobaczyłam w niej perukę w kolorze czerwonym i od razu na myśl nasunęła mi się wizja tego, jak będę wyglądać na tegorocznym Sylwestrze :) Przecież włosy w takim kolorze połączone z jakimś ciuszkiem to nie tylko ciekawy ale i też oryginalny zestaw na powitanie Nowego Roku. Efekt wyróżniania się w tłumie- gwarantowany.
Taką perukę jak i wiele innych znajdziecie na stronie sklepu Peruki Treski. Zapraszam Was również na polubienie Fan page sklepu na Facebooku , a tam wiele ciekawych konkursów, gdzie do zgarnięcia darmowe peruki. ZAPRASZAM I POLECAM
 
 
 
PS. Co Wy na to? :D
 

 

23 komentarze:

  1. śliczne włosy :)
    zapraszam na konkurs, który trwa tylko do jutra! :)
    http://czaaki.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-do-sklepu-mergpl.html?showComment=1354137649432#c8636902993592504188

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na urozmaicenie sylwestrowej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny bloog !
    Wpisy = mega ; D.
    Zapraszam Cię na mojego :
    http://reneesme.edublo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo komus sie znudzi kolor to kupic pare peruk i nosic na zmiane:D dobre!! pozdrawiam:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm no ciekawy pomysł na sylwestra. :) ślicznie Ci w tym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna :D
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od zawsze chciałam mieć perukę *_*
    Zapraszam na nowy wpis ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na nadchodzący Sylwester

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za komentarz:)) Nie dodałas mnie do obserwowanych, nie musisz pisać kopiuj/wklej u mnie na blogu, nie dbam o to ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahahahahahahahahahahahahhahahhahhahahahahaha lol

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy śliczne ale uśmiech jeszcze piękniejszy!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. się przestraszyłam ,że włosy pofarbowałaś:) Ogólnie fajny kolor i na taką perukę bym się skusiła , biorąc pod uwagę ,że nie lubię zmian w wyglądzie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hihi , ale fajnie:)
    www.ffashioninspiration.blogspot.com obserwuję,wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów