czwartek, 24 stycznia 2013

GERBER

Cześć.
Dzisiaj chciałam napisać wam o produkcie, na który natknęłam się dziś w sklepie. Spacerując po galerii, weszłam na chwilę do sklepu delikatesowego, szukając coś do picia. Chodząc między regałami, przez przypadek wpadłam na taki z jedzeniem dla małych dzieci^^. Z ciekawości wzięłam z półki deserek firmy Gerber, którym jak byłam młodsza- ciągle się zajadałam. Zdecydowałam się go kupić i wybrałam smak jabłkowo-brzoskwiniowy, który od razu stał się moim ulubionym!
A czy ktoś z was jadł kiedyś taki deserek? Co o nim sądzicie?






32 komentarze:

  1. no ja nie kupuję tego, ale czasem skuszę się na kaszkę bananową z Bebiko :D A w jakiej cenie jest Gerber? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze dodawaj wiecej postow . Tak fajnie sie je czyta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepyszne są te gerberowe deserki <3 szkoda tylko, że mają takie małe słoiczki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaadłam . ; D
    Pyyszniutkie są . ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm napisałas o tym produkcie jakby był niezwykle rzadki!:-)) ja tam zatym nieprzepadam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam <3 Mniam <3

    Obserwuję x33
    http://choocolatelove.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie rzeczy, a najbardziej to kaszki dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedys znalazłam nawet dietę opierająca się na takich słoiczkach dla małych dzieci. Chodziło o to że sa zdrowe i w małych porcjach. Ja mam za słabą wole, zeby stosować jakąś ścisłą dietę, ale lubie czasami zjeść taki pyszny i zdrowy deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja często dojadam po bracie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana u mnie na blogu ;D Szczegóły tutaj: http://musicfashionme.blogspot.com/2013/01/tag-versatile-blogger.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie próbowałam ale możliwe że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przez dobre para lat moze nawet i kilkanascie tego niejadlamxd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach <3 nie ma jak wrócić smakami do dzieciństwa :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy tego nie lubiłam. ^_^
    Zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jadłam kiedyś Gerberka ;)
    Mniam, mniam... < 333

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm, deserki gerber .. pyszka :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jadłam to jak byłam młodsza :D ale teraz też pewnie by mi smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie jadałam, ale może czas najwyższy XD

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubie tych deserków...

    OdpowiedzUsuń
  20. Apparently, the duct tape, or any other tape, suffocates the wart as it cuts off oxygen and alloww the body's immune system to kill the wart. Individuals who have suffered with acne look forward to the day when they can look in the mirror and see skin that is pimple and blemish-free. Others think tanning and sunning themselves will dry up their skin and pimples to eliminate their acne.

    Look into my webpage: how to get rid of warts and verrucas

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów