środa, 5 czerwca 2013

Casual style

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją kolejną stylizację na ciepłe, słoneczne dni. W zestawie uwzględniłam spódniczkę, która jest zdecydowanie moim faworytem tego sezonu. Zakupiłam ją w sklepie TBsport. Zwróciłam na nią szczególną uwagę, gdyż miała nietypowy kolor- rudy. W swojej szafie nie posiadałam jeszcze takowej spódniczki, więc bez wahania zdecydowałam się na jej zakup :) Do zestawu dołączyłam jeszcze zwykłą,klasyczną czarną bluzeczkę i balerinki. Całość prezentuje się tak:









33 komentarze:

  1. Śliczna spódniczka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja <3 jestes bardzo fotogeniczna swietnie wychodzisz na zdjeciach ! obserwuje , milo by bylo jakbys wpadla jukaandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest a spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :)
    our-womenly-style.blogspot.com/

    Olivia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3,4,5 i ostatnie zdjęciu boskie *.*;D Super strój;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódniczka :)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczęco i z klasą, ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i zdjęcia, bardzo mi się podoba :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyszłaś ^^ stylizacja świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyszłaś, naprawdę ta spódniczka jest genialna !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. IDŻ NA MODELKĘ!!!! Jesteś taka śliczna :)
    Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Your mode of explaining all in this article is truly pleasant, all be capable of without difficulty understand it, Thanks a lot.


    Feel free to visit my blog post - sligo photographers

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz;)
    ja już dodałam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz i masz piękne włoosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNIE PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  19. PIĘKNIE PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog! Bardzo ładny nagłówek bloga, no i zdjęcia. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie wyglądasz ♥
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjecia!!! - to lubie!!! - jestem Toba oczarowany... wielbiciel z hanoweru :) - moze kiedys przyjedziesz do mnie, to pokaze Ci miasto... kto wie?...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów