wtorek, 11 czerwca 2013

Koniec dodatkowego angelskiego

Hei, hei :)
Dzisiaj w szkole miałam zaledwie cztery lekcje, więc w domu byłam bardzo szybko. Gdy wracałam, strasznie padał deszcz, a ja zapomniałam wziąć z domu parasolki i bardzo zmokłam. Zaraz po wejściu do mieszkania, siadłam do nauki języka angielskiego, ponieważ po południu miałam test semestralny z gramatyki. Poszłam, napisałam i wyszłam z wynikiem 80%. We wtorek pisałam też test ze słownictwa, z którego miałam 92%. Ogólnie jestem zadowolona. Nareszcie koniec tego dodatkowego angielskiego, jupi! Wolne popołudnia wtorków i czwartków! Nim się obejrzymy, będą wakacje i...wolne! Ja odliczam dni do końca roku szkolnego, a wy? ;)


Zdjęcia tęczy, która jest teraz <3 

43 komentarze:

  1. śliczna tęcza < 33
    też pomału odliczam dni do końca roku szkolnego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała mieć 4 lekcje w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku odpuściłam dodatkowy angielski, ale od września wrócę do tych lekcji, bo przydadzą mi się do matury ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też! ^^ Już chcę wakacje :)
    Obserwuję i zachęcam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęcza... Ja też odliczam dni do wakacji :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna tęcza ♥

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    Też odliczam dni do końca roku szkolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tez była tecza :D

    modnisiaa566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęcza <3
    Oj, do wakacji już bbardzo mało zostało ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Ty mieszkasz/ Ślicznie tam masz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszędzie tęcza, a u mnie nie ma! >.<
    Ale cudowne te zdjęcia są! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo u mnie też była, Super Blog ! :*

    obserwuj - laureennt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czcionki pobieram z Dafont.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna te foty z tęczą <3 ja też odliczam do końca roku szkolnego! chyba każdy odlicza :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już tęczy nie widzialam :)
    Ja rowniez obserwuje :) xx

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna tecza!!

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna tecza !
    Ja tez odliczam do wakacji ;)
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjecia;) śliczna tecza. Rownież obserwuje kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna tęcza :)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna tęcza :3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po burzy zawsze wychodzi słońce :) Jak w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam patrzeć na tęcze
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. również czekam na koniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie uchwyciłaś tą tęczę ;> hurra koniec angola ;D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów