piątek, 19 lipca 2013

Kwieciście

Cześć :)
Pogoda nad morzem nareszcie się poprawia! Wczoraj to była katastrofa! Było zimno i wiał wiatr. Dziś na szczęście mogłam w końcu wyjść na plażę troszkę się poopalać i popływać. W planach mam jeszcze wypad na miasto, ale przed nim postanowiłam, że zajrzę tutaj do Was i coś napiszę.
Mam dla was mój zaległy ubiór. Jest to zwykłe połączenie bluzki na ramiączkach i spodni. Aby nie było zbyt nudno, wybrałam bluzkę w kwiecisty wzór z New Yorkera.



PRZYPOMINAM O KONKURSIE, W KTÓRYM DO WYGRANIA JEST BLUZKA ZE SKLPU NA KLATĘ !!! >KLIK<

71 komentarzy:

  1. jej! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolorek mają te spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeszcze zalezy gdzie, bo z tego co wiem wczoraj moi rodzice nad morzem upał mieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś prześliczna :) *.*

    zapraszam:

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddawaj mi włosy ! *.*
    + świetnie wyglądasz !
    Pozdrawiam : *.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślczna bluzka, masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale z Ciebie cudowna chudzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytelniczka od początku19 lipca 2013 16:48

    wyglądasz jak modelka!
    dawno mnie tu nie było, teraz wchodząc po tych kilku miesiącach zrobiłam wielkie oczy! pięknie tu, piękne foty, piękna ty! byleby ci się nie zawróciło w głowie od tych pochwał;* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rureczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do twarzy Ci w wzorze kwiatowym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne spodnie *u*

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. to nawet nie jest stylizacja. Złozyc bluzkę i spodnie to nie wyczyn. Nawet do siebie nie pasują. Wysil się, bo to co pokazujesz to beznadzieja dla 12-latków(o sorry, ty masz tyle lat)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie wiem, za to ty dobrze wiesz! :)
      Mówiłam, że dziś zestaw typowo na luzie połączenie bluzki i spodni, dla mnie wszystko pasuje. Od czasu do czasu mogę pokazać takie luźne stylizacje w końcu to mój blog :) Nie pasuje Ci? Nie wchodź. Proste.

      Usuń
    2. A po drugie pati ma 13 lat ;// / Ola.

      Usuń
  14. Śliczna bluzeczka ;]

    http://everything-can-be-colored.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się kolor spodni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty jesteś śliczna!! ♥
    Włosy masz śliczne ;D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | Zapraszam do komentowania nowej notki, to wiele znaczy na pewno sama o tym wiesz. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo optymistyczna bluzka :)
    Lubię motywy kwiatowe :)
    ____________________________________
    www.myszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw super-ładny i prosty ;)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog *.* wpadnij do mnie :-) !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka z New Yorker fajna!! U mnie też wiało, ale teraz się ładnie zrobiło i chyba wybiorę się nad jezioro jutro ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądasz :) Podoba mi się kolor tych spodni xD

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super bluzeczka! Piękne masz włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chudzinka z Ciebie :D ślicznie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna ta kwiecista bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetną figurę! Bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale jesteś chudziutka :D

    serdecznie zapraszam, obserwuję i liczę na to samo www.fearlovee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna ta bluzeczka :3

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał, jesteś taka młodziutka i masz już taki świetny blog! Tak trzymaj! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. ale Ty jesteś szczuplutka a przy okazji ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  31. ale Ty masz śliczne włoski! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja ;) bluzka bardzo do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. http://towlasnieon.blogspot.com/ Prowadzę bloga o życiu codziennym , problemach, trudnościach, religii. Jeśli masz ochotę poczytać to serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny zestaw, bardzo ładna bluzeczka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacja śliczne włosy *_*

    liska-liskaa.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz cudowne włosy ! <3
    Zestaw bardzo ładny ;)
    Obserwuję i zapraszam na mojego nowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne włosy masz <3.

    OdpowiedzUsuń
  39. ale świetna stylizacja <3 bardzo fajne spodnie :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ:) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna bluzka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia i bluzka! :D :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów