czwartek, 25 lipca 2013

Pierwsze dni nad morzem

Cześć!
Przepraszam Was, że ostatnio notki pojawiają się rzadko, ale moje wakacje nad morzem powoli dobiegają końca i staram się te ostatnie chwile wykorzystywać jak najlepiej, w 100%. Wiem, mam niezłe opóźnienie, ale wszystko nadrobię :)
Dziś mam dla Was kilka zdjęć z pierwszego dnia pobytu nad morzem. Tak jak pisałam już wcześniej, te pierwsze dni były dość zimne, więc chodziłam ubrana w sweter. Prawdę mówiąc, to pierwsze co zrobiłam po przyjeździe nad morze, to krótkie pójście na ukochaną plażę :) Potem wraz z rodzicami przeszliśmy się jeszcze na taras widokowy i oglądaliśmy piękny zachód Słońca :)





 Sweter-Reserved
Okulary,Torba- H&M

PROMOCJA W ROMWE!!! 

 Always lack of 1 pair of leggings in wardrobe.

Romwe leggings flash sale, all at $17.99!
Time: 23/7/2013-25/7/2013



40 komentarzy:

  1. fajny masz sweterek ;) zazdroszczę pobytu nad morzem ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo też wybieram się nad morze. Śliczne zdjęcia. Ten sweter dodaje Ci uroku :)
    W jakiej miejscowości byłaś nad morzem?
    pozdrawiam x
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Ja wczoraj wróciłam z kolonii z nad morza!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia

    http://everything-can-be-colored.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny sweterek :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No śliczne zdjęcia ;)
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham morze a sweterek śliczny :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia ! Ja wyjeżdżam już jutro ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcia, udanego pobytu nad morzem ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, też bym chciała jechać nad morze ^^

    venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wychodzisz na zdjęciach, korzystaj póki możesz:)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja byłam nad morzem to naszczęście było dość ciepło aby chodzić w szortach i bluzkach bez rękawów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. OO ale fajnie że spędzasz je nad morzem. Ja też będę tak wypoczywać ale juz pod koniec wakacji ;)
    Pozdrawiam ;***
    _______________________________

    www.myszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny sweterek i fajne zdjęcia! :>

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia, też w te wakacje byłam nad morzem :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Widzę, że wakacje jak najbardziej udane :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja zazdroszczę wszystkim, co mogą teraz wypoczywać nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczniutka jesteś i ten twój sweterek miodzio <3!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja niedawno wrocilam z nad morza, bardzo fajny sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz w koczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie masz za co przepraszac to oczywistte ze chcesz miec wolny czas

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia i cudny sweterek. ;)
    lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super fotki!! Też chcę nad morze!!! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie i bardzo dziewczęco!całusy:*:*Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia i śliczny nagłówek! :)
    Obserwuję :)
    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweterek :)
    Pozdrawiam
    http://angelikaswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów