sobota, 21 września 2013

Nowośći

Dzień dobry :)
W dzisiejszej notce, chciałam pokazać Wam kilka nowości, jakie niedawno trafiły w moje ręce :) Przyznam, że troszkę się tego nazbierało. Zaopatrzyłam się w dość sporą ilość biżuterii, a moja szafa urozmaiciła się o nową bluzkę :) Otrzymałam też paczkę od sklepu http://www.faketattoos.se, w której znalazłam tatuaże :) Najbardziej jednak czekałam na paczkę z bluzką i kołnierzykiem, którą zamówiłam w sklepie chicnova.comNiestety na przesyłkę musiałam czekać kilkanaście dni, ze względu na to, że jest to zagraniczny sklep :) Poniżej zdjęcia nowości, piszcie co podoba się Wam najbardziej :)
Tatuaże- Fake Tattoos

Bluzka, kołnierz- chicnova.com

 Biżuteria- Alefarcik.pl Nefryt-sklep.pl

54 komentarze:

  1. świetna biżuteria;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka :D czekam na jakąś stylizację z nią :) fajne są te bransoletki z nieskończonością :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki ze znakiem nieskończoności są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuteria *.*

    Zapraszam do nas :*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. te bransoletki z nieskończonością są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzka i bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletki i pierścionek kokardka śliczne <3
    Lubię ten sklep nefryt :) mam kilka rzeczy z niego i miałam pierścionek myszę ale mi się połamała :(
    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te ubrania :3333


    dreamcom21.blogspot.com

    Obseruwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taki sam tatuaż rewolwer :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżu super :) bluzka prawdopodobnie też, szkoda że złożona :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, pokaż koniecznie tatuaż jak przykleisz :)))
    Mam bardzo podobny ale już na stałe że tak powiem..

    Pozdrawiam,
    i zapraszam do siebie


    http://viritka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tej bluzce *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna biżuteria*o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka śliczna *.*
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy, moją uwagę przyciągnął pierścionek z kokardką :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam właśnie takiej bluzki, ale nigdzie stacjonarnie nie mogę jej dorwać ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczna bluzka *.*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świeta jest ta biżuteria,nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Cie w bluzeczce.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa jak ta bluza wygląda w całości!^^
    biżuteria jest wspaniała, a najbardziej podobają mi się bransoletki ze znakiem nieskończoności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o wow! cudowne rzeczy *_____________*

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne rzeczy ^^ Ta biżuteria jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Super nowości, czekam na dokładne ich pokazanie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. This is a topic that's close to my heart...
    Best wishes! Exactly where are your contact details though?


    Also visit my blog post ... http://www.petmania.pl (petmania.pl)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam nowości:D!
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. koszulka z kołnierzykiem - piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba Ci ukradnę te FakeTattos <4

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna biżu;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na stylizację z tą bluzką :D
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. koszulka i kołnierzyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładna biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów