piątek, 22 listopada 2013

Piątkowe popołudnie

Dzień dobry!
Jak się cieszę, że zaczynamy weekend! W tym tygodniu udało zdobyć mi się same pozytywne oceny: 5 z sprawdzianu z matematyki, 4 z polskiego, 5+ z kartkówki z języka niemieckiego i z sprawdzianu z angielskiego :) Na dodatkowym angielskim zdałam test. Jestem bardzo zadowolona. Oby tak dalej. A jak u Was z ocenami? Jak idzie w szkole?
Plany na piątkowe popołudnie niestety nie wypaliły. Miałyśmy wybrać się do koleżanki, ale okazało się, że jest chora i wszystko się posypało. Tak więc zostałam w domu i resztę piątku spędzam w łóżku z laptopem na kolanach, nadrabiając wszystkie zaległości. Muszę zdradzić, że udało mi się nawiązać kilka współprac, a nawet jedna firma napisała do mnie sama! Była w kompletnym szoku! Pierwszy raz tak się zdarzyło, dodatkowo była to firma zagraniczna :) Oczywiście bez zastanowienia się zgodziłam i teraz zostaje mi tylko wybrać ciuchy i czekać na paczki i koniecznie wszystko pokazać Wam na blogu. Niestety jestem strasznie niezdecydowana i zapewne poproszę Was o pomoc w wybraniu na fanpage na facebooku :)
Zastanawiam się też nad kupnem takiej parki: -- klik --Chciałam się dowiedzieć, czy ktoś z Was może taką posiada? Czy ona nadaje się na zimę? Powiedzcie mi coś na temat tej kurtki. Warto kupować?
Jutro z samego rana jadę bo buty a potem idziemy razem z koleżankami na wolontariat. Mam dla Was kilka zdjęć z telefonu.

Romwe “Rose D” sweatshirt
Have it at bargain price $1.99 on 26th Nov or for FREE!
Leave your comment to the sweatshirt here > http://www.romwe.com/letters-roses-print-sweatshirt-p-75671.html, you will have bigger chance to win!
Don’t miss, girls!



45 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ^^ Bardzo ładnie ci w prostych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. :) Jaki to telefon? Zapraszam do mnie. Jeżeli zaobserwujesz z chęcią zrobię to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulujemy!!!
    wyglądasz pięknie na tych zdjęciach!
    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję 5 z matematyki!!! u mnie to chyba nie możliwe c:

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluje współpracy :) kórtke mam i marzne w niej jak pierun, jest mega cenka i nie warta swojej ceny :<

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w szkole kiepsko, no cóż, takie uroki szkoły średniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia,miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację :*:)
    Piękne zdjęcia ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty jesteś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog , od razu mi sie spodobal. Obserwuje ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niezbyt z ocenami, w dodatku kolejny tydzień będzie ciężki eh

    OdpowiedzUsuń
  13. fajkne zdjęcia :)
    ja spędziłam piątek z moim chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia! :)
    ja w tym tygodniu nie złapałam tak dużo(i tak dobrych) ocen ale i one mnie zadowalają! :p Gratuluję! :*
    ja posiadam tą parkę i mogę Ci powiedzieć że jest rewelacyjna i na zimę jest bardzo cieplutka! :) ten misiek w środku jest mega mięciutki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się cieszę, że zaczynamy weekend !
    Gratuluje ocen ;)

    niksza.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się udało troszkę poprawić oceny ;) Trzymaj tak dalej! :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia,masz śliczne włosy.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ocen, kurtka jest śliczna :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje takich dobrych ocen :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :D
    Gratuluję współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne fotki. Gratuluję ocen. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! :)
    Świetne zdjęcia! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że plany nie wypaliły ;cc

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że plany nie wypalił ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bluzka! Szkoda, że nie wypaliły plany :c

    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the tee
    and your pics are cute.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta parka. U mnie w szkole jakoś pomalutku leci, a tb gratuluję takich ocen :D

    OdpowiedzUsuń
  28. no to gratuluje dobrych ocen:D
    śliczne zdjęcia

    Zapraszam na mojego bloga . Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że plany nie wypaliły. Moje w sumie wyglądają zawsze tak samo... zostaję w domu, ale zawsze sie ktoś napatoczy i jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję ocenek, mi idzie tak średnio. ;p
    Szkoda, że plany nie wypaliły. ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bluzka : ) Świetne oceny !

    Pozdrawiam!
    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. pięć z matematyki, ah marzenia!
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję ja jestem słaba z matematyki :D

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję,u mnie nie jest tak dobrze,ale najgorzej też nie :) heh
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello would you mind sharing which blog platform you're working with?
    I'm looking to start my own blog soon but I'm having
    a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution
    and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most
    blogs and I'm looking for something completely unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!


    My homepage - appliance repair tampa

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów