poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Awesome

Dobry wieczór!
Wpadam do Was tylko na chwilkę z obiecaną wcześniej stylizacją. Zdjęcia robione były już z dobre dwa tygodnie temu, kiedy była jeszcze przepiękna pogoda. No tak, niestety-była. Od kilku dni jest pochmurnie, a dziś pogodna jest jakaś niemożliwa. Przez chwilę świeci słońce, po czym zaczyna lać jak z cebra. Siedząc w szkole i patrząc za okno, zastanawiałam się jak wrócę do domu będąc w trampkach bez parasola. Ale co się okazało jak wyszłam z budynku? Słońce grzało, ani kropli deszczu, że idą po drodze musiałam ściągać kurtkę, haha! 
Tak jak wspominałam na wstępie, mam dla Was wiosenny outfit. Mam na sobie bluzeczkę z nietypowym napisem awesome. Ciuszek wpadł w oko, podczas pobytu we Francji. Jednego dnia, będąc w galerii znalazłam ją w sklepie (którego niestety nie ma w Polsce) noszącym nazwę Jennyfer. Było tam wiele fajnych ubrań i najchętniej wykupiłabym połowę sklepu (zresztą jak zawsze), ale jak spoglądałam na ceny i zaczęłam przeliczać na polskie złotówki, to już mi się stanowczo odechciało, haha. Spędziłam tam większość czasu, aż w końcu coś wybrałam. Za bluzkę dałam ok. 20 euro i jestem zadowolona i nie żałuję. Ogólnie cieszę się, że mam coś ze sklepu, który jest zza granicy, a nie tak jak inni kupowali w sieciówkach typu H&M, który znajdziemy w Polsce. Chciałam mieć coś oryginalnego i znalazłam. A Wam? Jak się podoba?

Bluzka- Jennyfer
Okulary- h&m
Trampki- Smiths

43 komentarze:

  1. Kocham Twoje długie włosy!:) Świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ty zawsze wygladasz swietnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jakość zdjęć :)
    http://nikej-nikeej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały zestaw jest luźny, wygodny.. czyli coś co lubię :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :)
    Świetnie wyglądasz! :D

    www.ninja-holiday-nights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się bluzka :))

    julalula.blogspot.com (obserwuję od kilku dni)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jets piękna! Masz świetny gust i styl ;d
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowwne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia, ślicznie wyszłaś. :) Jak to możliwe, że u Ciebie wczoraj było tak ładnie, a u mnie burza i ulewa? Jak wracałam ze szkoły, tak lało i wiało, że wróciłam przemoknięta i zmarznięta.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzka i stylizacja! :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia ♥ Śliczne masz włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Znakomicie wyglądasz, ładne fotki :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle cudownie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluzka jest po prostu awesome haha :D

    Mogę prosić o KLIK w najnowszym poście? Dla ciebie chwilka, a dla mnie coś bardzo ważnego <3
    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja.
    Podoba mi się strasznie ta bluzka. Świetna jest.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  17. okulary świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne fotki. Super na nich wyglądasz. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawdę świetnie wyglądasz ♥
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz wspaniale,
    u mnie pogoda taka sama :(((

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia :) koszulka bardzo fajna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia :)
    obserwuję i będzie mi miło jeśli również mnie zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie z pogodą dzieje się dokładnie to samo.
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna, wyszłaś cudownie. A włosy można pozazdrościć :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jesteś . <3 Zapraszam do mnie , może zaobserwujesz , napisz u mnie a się odwdzięczę . :3 http://mycurledtheworld.blogspot.com/ Jest rozdanie , baner po prawej stronie . ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! *-* A bluzka jest cudowna ;))

    Pozdrawiam <3
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog:) masz przepiękne włosy, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia :) Fajnie ootd :)

    obs=obs
    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz :)
    traumer-madchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie masz świetne nóżki *_* Włosy też! ~www.maniaulfur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, fajna koszulka. Ja lubię ciuchy z popularnych w Polsce sieciówek, ale mieć w szafie coś oryginalnego to też przyjemność :-)

    Zapraszam
    http://discovermycrazyfashion.blogspot.com
    Byłabym wdzięczna za komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie masz ładne włosy. Zdjęcia świetne. A bluzka bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz ;))!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia :)
    obserwuję Twojego bloga :) liczę na rewanż tu http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów