niedziela, 28 grudnia 2014

After

Dzień dobry!
Święta, święta i po świętach. To wszystko tak szybko minęło. Zaraz nim się obejrzymy przywitamy Nowy Rok. Dla mnie ten czas biegnie zdecydowanie za szybko! Dopiero dziś u mnie w mieście spadł pierwszy śnieg!
Może teraz kilka słów jak minęły mi tegoroczne święta. Wigilię i Boże Narodzenie spędziłam wraz z rodziną. Było całkiem przyjemnie. Przy stole jak co roku nieźle się najadłam, zresztą przez całe święta tyle jadłam, że czasem nie umiałam się ruszyć, haha! W święta puszczają często fajne filmy, czy bajki, a ja uwielbiam opowieść wigilijną, czy zaczarowaną na której mam obsesję, więc zanim pojechaliśmy do babci obowiązkowo włączyłam telewizor i  koniecznie musiałam ją obejrzeć haha!:) W pierwszy dzień świąt przyjechała do nas babcia, a po południu do drzwi zapukały jeszcze ciocie i kuzynka. Przez jedno świąteczne popołudnie było sporo ludzi w naszym mieszkaniu. Nie wiem jak Wy, ale strasznie lubię jak jest dużo ludzi, po prostu jest tak żywo, wszyscy rozmawiają, dom jest pełny. Nie tak, że siedzisz sama, nudzisz się bo nie masz co robić więc co jak nie chwycić po komputer? Wszyscy mówią "odłóżcie telefony na święta" i tak też chciałam uczynić, ale no co tu robić jak nie masz do kogo się odezwać, bo twoja najbliższa część rodziny (dziadkowie, chrzestni, najbliższe kuzynostwo) mieszka na drugim końcu Polski,a inna prawie 400 km od Ciebie? Ja jestem strasznie gadatliwa i dobrze, że chociaż była z nami moja młodsza kuzynka, bo inaczej bym zwariowała.
Przy naszym wigilijnym stole zasiadło 7 osób łącznie ze mną. Jak rozmawiałam z moimi znajomymi, którzy mówili, że w święta mają zawsze pełny dom, a w Wigilie jest po 14 osób przy stole, zazdrościłam im. Uważam, że fajnie mieć taką ogromną rodzinkę, bo zapewne nieliczni z Was znają to uczucie kiedy masz rodzinę daleko. Zawsze chciałam, żeby i u nas było tak gwarno, ale niestety mam małą rodzinę.
No cóż troszkę się rozpisałam, mam jeszcze jedno do Was pytanie czy chcecie osobną notkę z prezentami jakie otrzymałam?


39 komentarzy:

  1. ja jestem bardzo ciekawa co dostałaś, więc czekam na nowy post :)

    mój blog, zapraszam. klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Gratuluje 1K obserwatorów! ;)
    Będę wpadała częściej :3

    http://xxindestructiblexx.blogspot.com/2014/12/swieta-swieta-i-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się podoba ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądałaś. Świetna spódnica. :)

    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na notkę z prezentami byłby ciekawy :)
    http://kasieek-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna marynarka :) U mnie jakoś co roku obywa się bez telefonów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka notka to byłby super pomysł jestem za ! :D

    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna choinka! muffinka-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem jak najbardziej za postem z prezentami.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam rodzinę daleko ;<
    Notka z prezentami byłaby świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie prowadzisz Bloga! :D życze CI Dalszych sukcesów i oby tak dalej a ja zapraszam do mnie :) http://www.julkaswagbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzinę na szczęście mam dość blisko ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również chętnie zobaczę taki post :))
    jestem ciekawa co dostałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. chcę notkę! ;) ja mam też trochę rodziny daleko :(

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie śnieg spadł akurat w drugi dzień Świąt. :D
    Nie mogę uwierzyć, tak jak Ty, że już zaraz będzie Nowy Rok i Sylwester, mija strasznie szybko, zaraz trzeba będzie wracać do szkoły. ;C
    W tym roku akurat nie zjadłam bardzo dużo i się nie przejadłam, a przecież zawsze chodzę jak beczka! A może to i lepiej? ;)
    Do Wigilii jak prawie co roku zasiadłam wraz z 10 osobami, jeszcze dwa lata temu było to 12 osób, no ale tak bywa, tak wyszło.



    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. My z wielką chęcią zobaczymy i przeczytamy taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem straszną gadułą. Ale to nie zawsze jest dobrze. Czasami wiem, z ejuż powinnam się zamknąć ale mam coś jeszcze do powiedzenia heh koleżanki mówią, że ja zawsze mam siłę gadać. NAwet jak się źle czuje to i tak mi sie buzia nie zamyka. :D okropne dla innych, wiem.

    Zapraszam do mnie,
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne 1 zdjęcie. *.* U mnie w 2 dzień świąt przy stole było 30 osób! Uwierz, że to też czasami może przytłaczać... Przygotowywanie tylu ton jedzenia i wgl :D A może w jakimś roku uda się jechać do rodziny na święta? Chociaż wiem, że daleko, ale zawsze jest kilka tych wolnych dni. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny post :*
    obserwuje
    ile na rewanż :)
    http://beyourself1819.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech.... tak święta minęły strasznie szybko, ale również spędziłam je bardzo przyjemnie :)
    Zrób taką notkę ;*

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. dawaj posta z prezentami!:)
    ja w tym roku Wigilię spędziłam tylko z rodzicami, też wolałabym żeby było więcej osób.

    OdpowiedzUsuń
  24. czas zdecydowanie za szybko upływa :P ślicznie przystrojona choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam rodzinę daleko i również marzy mi się Wigilia z domem pełnym ludzi :) Jasne, że chcemy post o prezentach :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie na Wigilii były tylko 4 osoby :P Ale i tak była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta minęły w mgnieniu oka .. 0,0

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę że post z prezentami to bardzo dobry pomysł :)
    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna za klik w link
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz.

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na post z prezentami, możesz mnie o nim poinformować na blogu, z chęcią przeczytam :)
    Buziaki i szczęścia w Nowym Roku ;**

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie :):* p.s szal z Sinsay!

    OdpowiedzUsuń
  32. Heja zostałaś nominowana do Liebster blog award, mam nadziję, że się podejmiesz, pytania na moim blogu ♥

    http://lady-marysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja :) ja mam na całe szczęście dużą rodzinkę i u nas zawsze jest koło14 osób na wigilii, a w kolejne dni świąt gdy zjeżdża się cała rodzina i dom jest wypełniony po brzegi po prostu skaczę z radości :D nie wyobrażam sobie świąt bez nich :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wigilię spędzam zawsze tylko z rodzicami i babcią :)
    Świetna stylizacja! ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Też lubię jak jest dużo ludzi w domu i jest tak wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów