poniedziałek, 12 listopada 2012

New .

Cześć!
Wczoraj wieczorem siedząc przed ekranem laptopa, nawiązałam kontakt z przemiłą osobą, a mianowicie Agatą :) Okazało się, że dziewczyna również jak ja ma bloga, na którym opisuje swoje codzienne życie, tworzy ciekawe outfity itp. Agata zdradziła mi pewne niezbędne każdej blogerce informacje, oraz pomogła w odnalezieniu różnych funkcji na bloggerze, dotyczących się wyglądu bloga:) Mam w planach pewne zmiany wyglądu na moim blogu,lecz jak narazie nauka mnie pochłonęła i nie mam po prostu czasu na "przemeblowanie", lecz zmiany- już niedługo :))
Chciałam Wam polecić bloga Agaty, który znajduje się pod adresem: http://agatacia.blogspot.com/.

A tym czasem,co sądzicie o takim zestwie? :))




8 komentarzy:

  1. Już czekamy z niecierpliwością na nowy wygląd bloga
    pozdrawiam:) Buziaczki^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy. <3333
    Gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny strój ^^ obserwuję ;) http://internetowabloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kupowałaś te legginsy w chińskim ? *______* i wgl. w którym w chińskim ? ;d w tym na boniolu w realu ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dawno je kupowałam :<
      Nie to są te z Reala :))

      Usuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów