piątek, 18 stycznia 2013

NASZYJNIK

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam trochę powiedzieć o mojej nowej zdobyczy, którą niedawno kupiłam. Będąc w tygodniu w sklepie, weszłam do Glittera gdzie znalazłam śliczny i ciekawy naszyjnik. Był to naszyjnik-kołnierzyk. Jak myślicie, mam słabość do takich dodatków:) Po zobaczeniu zniewalająco niskiej ceny ( tylko 9,90zł ) bez wahania go kupiłam. Świetnie pasuje, aby ożywić jakąś stylizację. Cieszę się, że w końcu upolowałam taki naszyjnik. A co wy o nim sądzicie?




31 komentarzy:

  1. Mi się właśnie takie naszyjniki-kołnierzyki podobają ;)
    Ładny jest ten kołnierzyk/naszyjnik ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pasuje ci .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ale może do innego stroju ?

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście, naprawdę bardzo ładny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny ten naszyjnik :)

    p.s. obserwuję, tylko jako http://pathyelisia.blogspot.com/ a notki piszę na: http://pathyelisia.wordpress.com/
    więc jak chcesz obserwować, to ten drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny naszyjnik :D Niska cena ;)
    ________________
    Czy mogę prosić
    o kliknięcie w
    link Oasap na końcu
    mojego
    nowego posta?

    Dziękuję z góry .

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik ładny, ale myślę, że Tobie przydałby się trochę delikatniejszy i do innej stylizacji ;) Cena fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny naszyjnik H.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pasuje Ci ten naszyjnik =c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie przykro :c

      Usuń
    2. cóż =c
      ale może przy jakiejś dobrej stylizacji będzie dobrze :))

      Usuń
    3. No tak, tylko to nie jest stylizacja, tylko zaprezentowanie mojej nowej rzeczy :)

      Usuń
  10. ładny on się bosko nadale do kołnieżyków .; )

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny! już od jakiegoś czasu na taki poluję ;) niestety u mnie w mieście nie ma Glittera :c a szkoda...

    jestem setnym obserwatorem hehe :D
    zapraszam: http://my-fashioncity.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. woow. ale był tani, ja widzę je ciągle tylko po 30, 40 zł . ;oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak samo. Sama się zdziwiłam jak zobaczyłam ten za niecałe 10zł :)

      Usuń
  13. też bym się skusiła na te cacko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny ♥ zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny naszyjnik ;) takie lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny naszyjnik :)

    Masz przecudne włoski :)
    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten rodzaj naszyjników- potrafi obrócić do góry nogami każdą stylizację!
    od teraz obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów