czwartek, 17 stycznia 2013

TESTY

Dzień dobry!
Niestety dzisiaj nie udało się mi porządnie wyspać, ponieważ miałam do szkoły na godzinę 8:00. Z trudem wstałam z łóżka, poczłapałam do stołu i zjadłam śniadanie. W szkole otrzymaliśmy wiadomość odnośnie próbnych testów szóstoklasisty, które ogółem wypadły słabo. Moja ilość punktów wynosiła 31/40, z czego jestem zadowolona. Po południu miałam dodatkowe zajęcia z języka angielskiego, gdzie pisałam test semestralny. Początkowo 100 słówek mnie przeraziło, ale mam nadzieję, że będzie wypadnie dobrze!
A jak wam mija dzisiejszy dzień?


19 komentarzy:

  1. JA mam ferie ;D ale wstałam o 6:00 bo jestem chora i muszę co 8h brać tabletki!! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie pytania były na teście? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę : http://www.operon.pl/var/storage/download/pss/PSS_arkusz.pdf

      :)

      Usuń
  3. gratuluję wyniku:) dziękuję za obserwowanie i odwzajemniam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja siostra też pisała ten test, ale nie pochwaliła się ile zdobyła punktów ;)
    moim zdaniem masz całkiem niezły wynik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo to bardzo ładny wynik, gratuluję i życzę by te prawdziwe poszły równie dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. patrzac z perspektywy czasu to te testy byly takim banalem:D na probnym to nie pamietam ile mialam ale pamietam ze na tym glownym mialam 39 na 40 i ze strasznie przezywalam fakt jak ja moglam popelnic tak glupi blad..:D haha oj chcialoby sie byc w podstawowce jeszcze raz, korzystaj!:) pozdrawiam:)
    www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu u Ciebie ładnie :)
    Piękne masz włosy !! :*

    Potrzebuję pomocy! Moze ty będziesz chętna mi pomóc?
    http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę... chyba nie mam się co wypowiadac co do testu, ale dodam, że wynik całkiem zadowalający :)
    myślę, że na właściwym egzaminie pójdzie ci jeszcze lepiej :)
    a sto słówek to w zasadzie nie aż tak wiele

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik bardzo dobry, gratuluję. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobry wynik :) ładna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj outfita z testu szóstoklasisty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heheh ;] Też miałam tyle punktów, a pani Rutkowska jak wrzeszczała na wszystkich.... "Wstyd i hańba!!" ;0 ;] `~drybcia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga :*

Dla ułatwienia mi, w komentarzu podaj adres Twojego bloga

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
♥ jeśli mnie obserwujesz napisz a ja też zacznę cię obserwować
♥ nie toleruje wulgaryzmów